TELEFONO ZENBAKIA LARRIALDI EGOERA

Eskolaz kanpoko ekintzen ordutegian, autobus zerbitzuan larrialdi* egoera baten aurreran teléfono zenbaki honetara jo dezakezue:

Telefonoa erabilgarria egongo da honako ordutegian:

• Astelehenetik ostegunera: 17:30 - 19:00
  • Ostiraletan: 15:30 - 18:00
  • Jardunaldi trinkoan 15:00-16:30

*Ez dira larrialdi egoeratzat hartzen autobusean utzitako gauzak, ezta geltoki aldaketak ere ez.

2019-2020 Lurraskako barnetegiaren inguruko dokumentuak

Hauek LH 2 LH4 eta LH6. mailako ikasleentzako soilik. Gurasoen sinadura beharrezkoa da.

DATAK

LH2 urriak 2, 3 eta 4

LH4 irailak 30, urriak 1 eta 2

LH6 urriak 7, 8 eta 9

PDF iconIrteeretarako baimena

Asteburu honetan, gure ikastolako IRAIA ARIZTI eta IZARO URRESOLA Playa de Aron ospatu den estatuko Robotikako WRO txapelketan egon dira eta hauxe kontatzen digute:

"Oso esperientzia polita izan da, lagun asko egin  ditugu eta gure Ikasbideako lagunekin oso ondo eramaten garenez elkarrekin egon gara".

ZORIONAK egindako lanagatik neskak!!!

Gaurko eguna Armentiako basoan zein zelaian igaro dugu.

Goizean goiz basotik barrera ibilbide labur bat egin dugu, eta ondoren, bertako zelaian 6.mailako lau gelak elkarturik kidetze jolasak burutu ditugu.

Goiz ederra pasa dugu. Hona hemen, goizeko hainbat argazki.

Olabide Ikastola lanpostu honen beharrean dago:

Historia irakaslea (DBHn) (lan jardunaldiaren %70 ikasturtea bukatu arte, urtebeterako)

Bidali kurrikulumak lpdbh19-20@olabide.com

Behar den profila:

• Historian lizentziatua.
  • Irakaskuntza masterra.
  • Euskara C1
  • Ingelesa C1

%33ko elbarritasunaren ziurtagiria izatea baloratuko da.

Datu babesari buruzko oinarrizko informazioa / Información básica sobre protección de datos
Tratamenduaren jarduera / Actividad de tratamiento Hautapen eta kontratazioa prozesuak. / Procesos de selección y contratación.
Arduraduna /Responsable Olabide Ikastola; Urgatzi Kirol Klub; Asociación Escolanía Olabide
Helburua / Finalidad Ikastolara heltzen diren kurrikulumak eta lan eskaitzen bidez kontratazio eta hautapen prozesuak egitea. /Realización de procesos de selección y contratación a través de los currículos y demandas de empleo que llegan a la Ikastola.
Legitimazioa / Legitimación Interesdunaren adostasuna / Consentimiento del interesado/a.
Hartzaileak / Destinatarios Ez zaie daturik lagako hirugarrenei, legeak agindu ezean /No se realizan cesiones de datos.
Eskubideak / Derechos Eskubidea duzu datuak atzitzeko, zuzentzeko eta ezabatzeko; bai eta beste eskubide batzuk ere, informazio osagarrian azaltzen denez. / Vd. tiene derecho a acceder, rectificar y suprimir los datos así como otros derechos, como se explica en la información adicional.
Informazio gehigarria / Información adicional

Datu babesari buruzko informazio osagarria eta zehatza eskura dezakezu gure web orrian. /Puede consultar información adicional sobre Protección de Datos en el apartado de privacidad de nuestra web:

Orriak