Aurrematrikulazio epea

Urtarrilaren 27tik

otsailaren 7a arte

(online 6a arte)

Urtarrilaren 27an ikastola itxita egongo da.

Hezkuntza Saileko informazioa

Aurrematrikulazioa egiteko instrukzioak

Eskabide orria

2020-2021erako Zonifikazioak

Herrien zonifikazioa

Eskola Kontseiluak ematen dituen puntuak

GELAK ZABALIK URTARRILAREN 28 eta 29an 9:30tik 10:30ra.

Haur Hezkuntzako umeak gure espazioetan ikusi nahi badituzu, etor zaitezte!

ATEAK ZABALIK URTARRILAREN 31AN, OSTIRALA 16:00etatik 18:00etara.     [IZENA EMAN]

Urtarrilaren 24tik aurrera, 2019 eta 2018an jaiotakoentzat bisita OTSAILAREN 1ean 10:00etan izango da.

2 ETA 3 URTERAKO PLAZA LIBREAK - PLAZAS LIBRES PARA 2 y 3 AÑOS

Olabide Ikastolan Haur Hezkuntzan 2019-2020 ikasturtean sortu daitezken beharrak betetzeko lan poltsa sortzen gabiltza.

HH DIPLOMATUA EDO HH GRADUA

(Atzerriko Hizkuntza; Musika Hezkuntza; )

HHko GOI MAILAKO ZIZKLOKO TEKNIKARIA

Behar den profila:

- HH magisteritzan diplomatua edo gradua

- HHko goi mailako zikloko teknikaria

- Euskara C1

- Esperientzia izatea baloratuko da.

- Musikako ikasketak izatea baloratuko da.

- % 33 elbarritasun ziurtagiria izatea baloratuko da.

Bidali kurrikulumak:  lphh1920@olabide.com

EPEA: Urtarrilaren 31a arte

Datu babesari buruzko oinarrizko informazioa / Información básica sobre protección de datos
Tratamenduaren jarduera / Actividad de tratamiento Hautapen eta kontratazioa prozesuak. / Procesos de selección y contratación.
Arduraduna /Responsable Olabide Ikastola; Urgatzi Kirol Klub; Asociación Escolanía Olabide
Helburua / Finalidad Ikastolara heltzen diren kurrikulumak eta lan eskaitzen bidez kontratazio eta hautapen prozesuak egitea. /Realización de procesos de selección y contratación a través de los currículos y demandas de empleo que llegan a la Ikastola.
Legitimazioa / Legitimación Interesdunaren adostasuna / Consentimiento del interesado/a.
Hartzaileak / Destinatarios Ez zaie daturik lagako hirugarrenei, legeak agindu ezean /No se realizan cesiones de datos.
Eskubideak / Derechos Eskubidea duzu datuak atzitzeko, zuzentzeko eta ezabatzeko; bai eta beste eskubide batzuk ere, informazio osagarrian azaltzen denez. / Vd. tiene derecho a acceder, rectificar y suprimir los datos así como otros derechos, como se explica en la información adicional.
Informazio gehigarria / Información adicional

Datu babesari buruzko informazio osagarria eta zehatza eskura dezakezu gure web orrian. /Puede consultar información adicional sobre Protección de Datos en el apartado de privacidad de nuestra web:

Olabideko DBH.3D klaseak EF (Education First) fundazioak antolatutako "Volando Voy" bideo txapelketan parte hartu du.Bi minutuko bideoan ikastolari eskerrak eman dizkiote jasotzen duten formakuntzagatik.

Boto gehien lortzen dituzten 3 bideoen artean banatuko dute saria (Gela osoarentzat aste bete Ingalaterran, ingeleseko klaseekin) eta ....horregatik zure botoa behar du!!

Epea Urtarrilaren 10ean bukatzen da.

OLABIDE ikastolako bideoa bilatu eta bozkatu behar da.

Sartu eta datuak bete:

Gana un viaje al Reino Unido para toda la clase

- Embassador: Eneritz Tellaetxe

- Telefono zenbakia eta bidaltzen dizuten kodea

- Fecha nacimiento del estudiante: bakoitzaren jaiotze data.

Gaur olentzero eta Maridomingiren bisita izan dugu!!

[argazkiak] eta [bideoak] ikusgai

GABON ZORIONTSUAK ETA URTE BERRI ON!

Hauek badira aurtengo Olabideko gabonetako postala aukeratzeko aurkeztu ziren beste diseinu zoragarri batzuk.

[ Galeria ikusi ]

DBH4-ko ikasleak bai klasean bai etxean “Printze txikia” liburua lantzen ibili dira, Saint-Exupéryren hegazkinlari frantsesaren lanik ezagunena. Liburuari esker, zenbait gai sakon jorratu ditugu: amodioa, adiskidetasuna, bakardadea edo bizitzaren esanahia. “Bihotzekin bakarrik ikusten da ondo, ezinbestekoa dena begietara ikusezina da”, edo ipuin xume bezain handi honetan ezkutatzen diren beste irakaspen batzuk ere ikasi ditugu. Hemen doakizue aholku bat: Ez utzi inoiz umea izateari! Baita egin dugun lanaren argazki batzuk ere.

Kultur Elkartetik, AHOTSUren materiala salgai dugula gogoratu nahi dizuegu.

Kamisetak (10 eurotan), puzleak (5 eurotan) eta  PANPINAK (10 eurotan) ditugu.

Interesatzen bazaizue,  Amagoiarekin harremanetan jar zaitezte (945 011976 edo kulturelkartea@olabide.com).

Orriak