Kulturak batzen gaitu
sormena eta adierazpena sustatzen ditugu.

Olabidek hainbat esparru ditu zure seme-alabek kultur edo arte jarduerak garatzeko, musika edo dantza, esaterako.

Olabide Ikastolaren eskolaz kanpoko kultura-jardueren helburua da bertan kulturaren eta artearen haziak ereitea, haien sormena sustatuz eta beren jakin-minak eta adierazpen-bideak pizten dituzten bokazioetara bideratuz.

Euskal kultura

Olabide Kultur Elkartea 1992. urtean sortu bazen ere, Ikastola sortu zenetik helburua euskal hizkuntza, ohiturak eta kultura zabaltzea da.

Hautaketa

Gure ikasleek aukera zabala dute gehien gustatzen zaizkien jarduerak edo diziplinak aukeratzeko.

Guztiontzat

Kultura eta inklusioa sustatzen dituen eta parte hartu nahi duten guztiei ateak irekitzen dizkien elkartea da.

Eskaintzen ditugun kultura-jarduera guztietan Euskara komunikazio-hizkuntza gisa erabiltzea da gure helburua.

Zure semeak/alabak eskolaz kanpoko kultur jardueren programa zabala izango du, bere prestakuntza osatzeko. Guztiontzako kultura eta euskaraz, gure hizkuntza eta ohiturak bultzatzeko; horrela laburtzen da Olabide Kultur Elkartearen filosofia, oinarrizko bi zutabetan oinarritzen dena. Alde batetik, Ikastolak eskaintzen dituen bitartekoen bidez kultur jarduera bat egin nahi duten ikasle guztiek parte har dezakete. Eta, bestalde, Euskara komunikazio-hizkuntza gisa erabiltzea bultzatzen da, eskaintzen ditugun kultur jarduera guztietan.

Ezagutu eskolaz kanpoko ekintzak