Batxilergoa

Olabiden aurrera eramandako prestakuntzaren azken etapa honetan, ikasleek zentzu kritikoa eskuratzen dute eta beren talentuez eta zain duten munduan sartzeko duten ahalmenaz jabetzen dira.

Pertsona integroak prestatzeko,
talentua eta balioak sustatzea

Gure inguruko mundura sartzeko zentzu kritikoa eta autonomia dituzten pertsonak, proiektu profesional eta unibertsitarioetan arrakasta pertsonala eta kolektiboa lortzeko konpetentzia egokiak dituztenak.

ibilbide osoan eta etapa honetan gorenera iristen da egindako bidea. Une horretan, aldaketaren buru izateko gai diren pertsonak bihurtzen dira, kontzienteak, sortzaileak eta trebeak, balioetatik abiatuta, errealitatearekin konprometituak.

Etorkizunaren bila

Beren bizitza-proiektua gaur diseinatzeko gai diren pertsonak. Etorkizuneko “ni”-a bilatzea eta jorratzea.

Orientatu eta bultzatu

Trebetasunak eta talentuak modu integratu eta malguan, etapa berri bati begirako helburuekin.

Konpromisoa

Mundu bidezkoagoa, gizatiarragoa eta jasangarriagoa eraikitzen elkartasunetik parte hartzea.