Lehen Hezkuntza

Giro atsegin eta dibertigarrian, aniztasuna eta inklusioa oinarri hartuta, ikasteko ibilbide pertsonalizatuak eraikitzen ditugu, haurraren ezagutza, egiten jakitea eta izatea landuz.

Beren gaitasunak indartzeko,
haur bakoitzak bere erritmoa

Bidaia-lagun gisa, bidelagunek ikasle bakoitzaren gaitasunak eta trebetasunak indartzeko lan egiten dute.

Ikaskuntza kooperatiboaren alde egiten dugu lan egiteko modu gisa, pertsona guztiak integratzeko aukera emanez. Lanaren emaitza pertsona bakoitzaren egoera eta ahaleginaren arabera ebaluatzen dugu, inoiz konparaziorik egin gabe.

Benetako eta diziplinarteko proiektuak lantzen eta garatzen ditugu, ikaslearen konpetentzia guztiak modu integralean bultzatzeko. Beraien gaitasun zientifikoak pizten ditugu, teknologien eta hizkuntzen ahalmena ezagutarazten diegu, eta gure kultura-ondarearekiko begirunea eta interesa sustatzen ditugu.

Pertsonak

Beren konpetentzia guztiak modu konbinatuan erabiltzeko gai diren pertsonak, benetako proiektuetan parte hartuz.

Ikasi

Pentsatzen, egiten eta egoten ikastea.

Esnatu

Inguruko munduarekiko interesa piztea, ekimena eta autoestimu handia duten pertsonak izateko.

Lehen Hezkuntzako ikasketa-plana.