Últimas noticias

Amaia Yoller Masedo y Alaia Sierra Aldekoa, alumnas de 2º bachiller, ganaron el primer y segundo premio del concurso NAZIOARTEKO "LIBÈRE TA CRÉATIVITÉ" en FRANCÉS.

Argazkiak eta bideoak ikusi

Hoy hemos celebrado el Euskararen eguna y hemos tenido la visita de Ahotsu.

Aquí podéis ver las fotos y   vídeos

Gaurko eguraldiaren egoera ikusita, honako hau jakinarazi nahi dizuegu:

1. 15:00etatik aurrera hasten diren gaurko eskolaz kanpoko jarduera GUZTIAK bertan behera geratzen dira. Ez da egongo Ikastolara igotzeko garraio zerbitzurik ezta ikastolatik jaisteko 18:00etan ezta 19:30ean ere.
  2. 15:00etatik 16:30ra zaintza zerbitzua egongo da ikastolan dauden eta eskolaz kanpoko ekintzak dauzkaten ikasleentzat, baina asko eskertuko genizueke 15:00etatik aurrera ikasleen bila etorriko bazinate.
  3. 16:30ean autobus zerbitzua izango da jaisteko, ohiko erabiltzaileentzat. Ordu horretatik aurrera ikastola itxita egongo da.
  4. Beharrezkoa ikusten dugun familiekin harremanetan jarriko gara.
  5. Eskola kiroleko larunbateko partidak eta topaketak bertan behera geratzen dira (LH-DBH1-DBH2).

Hartutako erabakiak ulertuko dituzuelakoan eta aldez aurretik zuen ulermenagatik eskerrak emanez, har ezazue gure agurrik beroena.