PUBLIKOA

-Txapelketa abenduaren 28an izango da Olabide Ikastolan, goizean zehar.

-1979an eta 1994an bitartean jaiotakoek parte hartu dezakete soilik (25-40 urte bitartean).

-Txapelketan ikasle ohiek zein hauen koadriletan daudenek parte hartu dezakete (ez da beharrezkoa denak ikasle ohiak izatea).

-Taldearen osaketa partaideen eskuetan geratuko da, kopuru minimoa 8 eta gehiengoa 15 delarik.

-Futbol 7 edo saskibaloia (5x5) aukeratu daiteke, taldeak mixtoak izan daitezkeelarik (ezin da bi kiroletan parte hartu).

-Izena emateko epea abenduaren 15ean bukatuko da.

-Apuntatzeko epea amaitu ostean talde guztien arduradunekin harremanetan jarriko gara, informazio zehatzagoa emateko asmoarekin.

-Izen emateak plataforma honen bitartez onartuko dira soilik.

-Partiduetan zehar gertatu daitezkeen lesioetaz ikastola ez da kargu egingo.

-Taldearen izen-ematea egiteko egin klik HEMEN

Urriak 5, enpresa lasterketan parte hartu genuen Olabide Ikastolako irakasle batzuk.

Sari bat eta guzti jaso genuen! Partaidetza handienetariko bat izan ginen, 10.postuan geratu ginen.

Olabideko Mintzalagunak martxan jarraituko du ikasturte honetan ere.

Ikastolan guraso asko gara gai euskaraz hitz egiteko, baina ohitura faltagatik, lotsagatik, edo ziurtasun ezagatik… ez dugu gure artean egiten. Olabideko Mintzalagunak oztopo horiek gainditzen lagunduko digu.

Helburu nagusia hauxe da: hizkuntza ohiturak aldatu eta gurasoen arteko harremanetan euskara areagotzea eta sendotzea. Gure seme-alabek euskaraz hitz egitea nahi badugu, gu geu hasi behar gara aktibatzen…

Astean behin, ordubetez eta taldean, euskaraz egingo dugu, eta euskaraz disfrutatuko dugu. Gustura!

Taldeak osatzeko bi rol mota behar dira: mintzalagunak (euskara praktikatu nahi duten gurasoak) eta mintzalaguntzaileak (euskaraz ondo moldatzen direnak eta taldea dinamizatuko dutenak). Animatu izena ematera!

ANIMATU, EMAN IZENA!!!!

OH: Laster jarriko gara harremanetan izena eman duzuenokin.

EMAN IZENA

Harremanetarako, helbide honetan: olabidekomintzalaguna@olabide.com

TELEFONO ZENBAKIA LARRIALDI EGOERA

Eskolaz kanpoko ekintzen ordutegian, autobus zerbitzuan larrialdi* egoera baten aurreran teléfono zenbaki honetara jo dezakezue:

Telefonoa erabilgarria egongo da honako ordutegian:

• Astelehenetik ostegunera: 17:30 - 19:00
  • Ostiraletan: 15:30 - 18:00
  • Jardunaldi trinkoan 15:00-16:30

*Ez dira larrialdi egoeratzat hartzen autobusean utzitako gauzak, ezta geltoki aldaketak ere ez.

MENUAK

Menu bereziak  :  http://menus.grupogasca.com/eu/centros-privados.html    Kodea sartu:  olabide45

ERABILERA

TARIFAK

ALERGIAK

(informazioa zabaldu)

Hemen eskola-istripuen protokoloa daukazue: / Aquí tenéis el protocolo de accidentes escolares:

Eskola-Istripu protokoloa

Hemen kirol istripu protokoloa daukazue (orokorra): / Aquí tenéis el protocolo de accidente en actividades deportivas (general):

Kirol istripu protokoloa

Aurreko ikasturteetan bezala, 2019-2020 ikasturteko testu liburuei buruzko argibidea bidaltzen dizuegu.

Hainbat enpresek egin dizkiguten eskaintzak gure web orrian jarri ditugu. Era berean, hurrengo estekan, gure ikasleek beharko dituzten liburuen zerrendak aurkituko dituzue:

ZERRENDAK ikusgai (klik hemen)

Hauexek dira enpresak:

Izen bakoitzaren gainean sakatu eta bere eskaintza hoberena eta zerbitzua zabalduko zaizue. ELKARren kasuan, dendara zuzenean doan esteka bat duzue.Aukeratu haien artean zuentzat hoberena izan daitekeena.

Orriak