PUBLIKOA

Olabide Ikastola lanpostu honen beharrean dago:

Euskara eta Frantseseko irakaslea (DBH eta Batxilerren) (lan jardunaldiaren %70 ikasturtea bukatu arte, urtebeterako)

Kurrikulumak lpdbh19-20@olabide.com

Behar den profila:

- Filologia edo Itzulpengintza eta Interpretazioa.

- Euskara C1

- Frantsesa C1

- %33ko elbarritasunaren ziurtagiria izatea baloratuko da.

Datu babesari buruzko oinarrizko informazioa / Información básica sobre protección de datos
Tratamenduaren jarduera / Actividad de tratamiento Hautapen eta kontratazioa prozesuak. / Procesos de selección y contratación.
Arduraduna /Responsable Olabide Ikastola; Urgatzi Kirol Klub; Asociación Escolanía Olabide
Helburua / Finalidad Ikastolara heltzen diren kurrikulumak eta lan eskaitzen bidez kontratazio eta hautapen prozesuak egitea. /Realización de procesos de selección y contratación a través de los currículos y demandas de empleo que llegan a la Ikastola.
Legitimazioa / Legitimación Interesdunaren adostasuna / Consentimiento del interesado/a.
Hartzaileak / Destinatarios Ez zaie daturik lagako hirugarrenei, legeak agindu ezean /No se realizan cesiones de datos.
Eskubideak / Derechos Eskubidea duzu datuak atzitzeko, zuzentzeko eta ezabatzeko; bai eta beste eskubide batzuk ere, informazio osagarrian azaltzen denez. / Vd. tiene derecho a acceder, rectificar y suprimir los datos así como otros derechos, como se explica en la información adicional.
Informazio gehigarria / Información adicional

Datu babesari buruzko informazio osagarria eta zehatza eskura dezakezu gure web orrian. /Puede consultar información adicional sobre Protección de Datos en el apartado de privacidad de nuestra web:

Aurreko ikasturteetan bezala, 2019-2020 ikasturteko testu liburuei buruzko argibidea bidaltzen dizuegu.

Hainbat enpresek egin dizkiguten eskaintzak gure web orrian jarri ditugu. Era berean, hurrengo estekan, gure ikasleek beharko dituzten liburuen zerrendak aurkituko dituzue:

ZERRENDAK ikusgai (klik hemen)

Hauexek dira enpresak:

Izen bakoitzaren gainean sakatu eta bere eskaintza hoberena eta zerbitzua zabalduko zaizue. ELKARren kasuan, dendara zuzenean doan esteka bat duzue.Aukeratu haien artean zuentzat hoberena izan daitekeena.

Uda honetako  Olabide eraikuntzako obrak hasi dira.

Hurrengo guraso ordezkarien bileraren bitartez informazio gehiago izango duzue.

DBH1. mailako ikasleek Euskara eta Literatura irakasgaian

Euskal Herriko kultura eta tradizioa landu dute.

[Gehiago irakurri]

[Argazkiak ikusi]

Ikastolan Olinpiadak izan ditugu LH1 eko eta DBH3koen

eskutik.

Goiz polita pasa genuen!!!

[Argazkiak ikusi]

Orriak