PUBLIKOA

Hemen duzue 2020-2021 ikasturteko eskolaz kanpoko ekintzen informazioa:

Ekainaren 22an, zerbitzu guztiak aukeratzeko izen-emate galdetegia bidali zaizue zuen posta helbideetara.

EPEA: ekainaren22tik 28a arte

Eskolaz kanpoko edozein zalantzetarako: kirolelkartea@olabide.com eta kulturelkartea@olabide.com

Garraioko edoizen zalantzetarako: garraioa@olabide.com

Jantokiko edozein zalantzetarako: jantoki@olabide.com

Geltokien zerrenda eta geltokien mapa

Aurreko ikasturteetan bezala, 2020-2021 ikasturteko testu liburuei buruzko argibidea bidaltzen dizuegu.

Hainbat enpresek egin dizkiguten eskaintzak gure web orrian jarri ditugu. Era berean, hurrengo estekan, gure ikasleek beharko dituzten liburuen zerrendak aurkituko dituzue:

ZERRENDAK ikusgai (klik hemen)

Hauexek dira enpresak:

Izen bakoitzaren gainean sakatu eta bere eskaintza hoberena eta zerbitzua zabalduko zaizue. ELKARren kasuan, dendara zuzenean doan esteka bat duzue.Aukeratu haien artean zuentzat hoberena izan daitekeena.

San Prudentzio jai bereziak igaro ditugu aurten baina umeen irrifarreek dena erraztea lortu dute. Honengatik sorpresatxo bat bidaltzen dizuegu!
Hurrengo urtean denok elkarrekin ospatuko dugu!!! Animo, denon artean lortuko dugu eta!!!

Aurten, gauden egoeran ikusita, ezin izango ditugu San Prudentzio eta Estibalitzeko jaiak ohiko modura ospatu eta horregatik, zuen ondoan gaudela adierazteko, ilusio handiz sorpresatxo bat prestatu dugu zuekin tartetxo bat pasatzeko asmoz:

[Gehiago irakurri]

KORONABIRUSAREN AURKA EUTSI!

Bizi dugun krisialdi honetan eskuak eguneroko protagonistak bihurtu dira. Horregatik  plastika ikasgaian  DBHko ikasle guztiei   mural  birtual bat egitea proposatu  genien non  ESKUAK izan behar ziren  protagonistak. Emaitza IKARAGARRIA! Gure irudimena ez dago konfinatuta!

Eskerrik asko parte hartu duzuen guztioi!

Sakatu gainean bere osotasunean ikusteko!

Orriak