LH

Aste honetan klase berezi bat izan dugu 5. mailakook. Txanelan giza gorputza lantzen ari garela aprobetxatuz eta gai garrantzitsu bat dela kontutan hartuz, Bihotz birika bizkortzea landu eta praktikan jarri dugu.
Lehenengo azalpenak entzun ditugu eta ondoren, Gasteizko Erizaintza eskolak utzitako manikiekin ikasitakoa, musikaren erritmoa jarraituz praktikan jarri dugu.
Lehen sorospenen inguruko oinarrizko ezagutzak batzuk izateak eguneroko bizitzan duen garrantziaz jabetu gara! :)

Gaur natur zientzietako klase berezia izan dugu. Jon Ander Sanchez (Golf jokalari profesionala eta golf irakaslea) eta Itxaso Sanchez (fisioterapeuta) gurekin izan ditugu.
Beraien jakinduria transmititu digute eta aldi berean gure ikasleek ere beraien galderak, zalantzak eta esperientziak azaltzeko aukera izan dute.

MILA ESKER JON ANDER ETA ITXASO!! :)

Jarraian, azken hiruzpalau astetan seigarren mailako ikasleak burutu ditugun eskultura eta eskulanen erakusketako argazkiak ikus ditzakezue.

Gustatzea espero dugu

2019 LH6 Arte galeria

Hemen dituzue Lh4ko ikasleei Sarriara egindako irteeran ateratako argazki batzuk. Blai eginda bukatu genuen baina ZORAGARRI pasatu genuen!! GORA URA!!

2019 LH4 Sarria

Argazkiak ikusi

Urriaren 23 eta 24ean, asteazken eta ostegunean, Lehen Hezkuntzako 3. mailako ikasleak Gasteizko alde zaharrera joan ginen Gasteizko muralak ikustera. Oso ondo pasa genuen, nahiz eta eguraldia alde ez genuen izan.

2019-10-23/24 LH3 Gasteizko muralak [argazkiak ikusi]

LH 6.mailako ikasleak urriaren 7an, 8an eta 9an Lurraskan egon gara.

Lurraska, Gernika herritik bi kilometrotara dagoen "Baserri Eskola" bat da. Lurraskan hiru egun egon gara eta bertako paisaiaz gozatzeaz gain, hainbat ekintza burutu ditugu bertan. Hala nola, errekan aritu gara animaliak eta landareak aztertzen; erleen mundua hurbiletik ezagutu dugu; bertako etxabereekin jarduerak egin ditugu; eta azkenik, Gernika-Lumo herria bisitatu dugu.

Oso ondo pasatu dugu, izan ere, ikaskideekin, begiraleekin, irakasleekin egoteko aukera izan dugu baita gaueko dantza-saioez eta distoketaz disfrutatu ere.

Hona hemen gure argazkiak:

Hemen dituzue Lh4ko ikasleek Lurraskan bizitako momentu batzuen argazkiak. ZEIN ONDO PASATU GENUEN!!

2019-2020 LH4 Lurraskan

Hemen dituzue Lh4ko ikasleek Armentian egindako ekintza batzuen argazkiak. ZEIN ONDO
PASATU GENUEN!! :).

[Ikusi argazki gehiago]

2019-2020 Lurraskako barnetegiaren inguruko dokumentuak

Hauek LH 2 LH4 eta LH6. mailako ikasleentzako soilik. Gurasoen sinadura beharrezkoa da.

DATAK

LH2 urriak 2, 3 eta 4

LH4 irailak 30, urriak 1 eta 2

LH6 urriak 7, 8 eta 9

PDF iconIrteeretarako baimena

Gaurko eguna Armentiako basoan zein zelaian igaro dugu.

Goizean goiz basotik barrera ibilbide labur bat egin dugu, eta ondoren, bertako zelaian 6.mailako lau gelak elkarturik kidetze jolasak burutu ditugu.

Goiz ederra pasa dugu. Hona hemen, goizeko hainbat argazki.

Orriak