DBH-BATX

DBH2 A eta D taldeko ikasleak Lekeition egon ginen. Hemen argazkiak ikusgai:

[Argazkiak ikusi]

Burmuinaren astearen barruan DBH 4. mailako Laborategi teknikak ikasgaiko ikasleek aukera ezin hobea izan dute arkume baten garunaren disekzioa egiteko.

Arkumearen burmuinaren egitura ikusita gizakiaren garunaren anatomia eta funtzioekin konparatu ditugu.

Honela aste honetan teorian ikusitako kontseptu desberdinak in vivo ikusi eta ikutu dituzte.

Gaurkoan Oihaneder Euskararen Etxetik www.oihaneder.eus

Iñaki Lazkano eta Dorleta Martinez de Albeniz gurekin aritu dira, DBH4 eta BATX1 mailetan Gazte Sortegiak (Sormen Laborategia) ekimenari buruzko aurkezpena egiten. Eskerrik asko bisitagatik!

Pasa den irailaren 23tik 25era DBH2B eta Eko ikasleak Lekeitiko Trinkete Aterpetxean egonaldia izan genuen.

[Hemen argazkiak ikusgai]

Kaixo lagunok!

Batxilergoko lehen eta bigarren mailako ikasleak gara eta irailaren 3tik 17ra Alemaniako Wurzen izeneko hirian egon gara, bertako familiekin bizitzen. Bertan hainbat ekintza egin ditugu eta primeran pasatu dugu, alemana ikasten eta jende berria ezagutzen.

Gure alemana indartzeko Magnus-Gottfried-Lichtwer-ikastetxeko klaseetan parte hartu izan dugu, eta “Aztarnak bilatu, aurkitu eta utzi” deituriko proiektu batean aritu gara lanean. Proiektu honetarako proposatu diguten aztarnen bila ibili gara eta gureak ere bertan utzi ditugu hainbat mural eginez.

Hiru hiri bisitatu ditugu:Leipzig, Berlin eta  Dresden, Sajoniako hiriburua. Hemen, besteak beste, Sajoniako Legebiltzarra bisitatu genuen. Hortaz aparte, mendira joan ginen sächsische Schweiz izeneko parke nazionala ezagutzera.

Aste bi hauetan zehar kultura eta bizimodu ezberdin bat ezagutzeko aukera bikaina izan dugu, baita hango eskolaren funtzionamendua ere. Azken honek arreta deitu digu, izan ere oso ezberdina da gurearekin alderatuz. Beraietaz hainbat gauza ikasi beharko genituzke.

Laburbilduz, bidaia honen helburua bete dugula esango genuke, alemana ikasi eta bertako jendearekin harreman sendoak sortu ditugulako.

Ekainaren 19an eta 20an DBH.2 mailako ikasleek eta

Antzerkiko DBH.1 mailakoek Mamma Mia antzerki musikala

antzestu zuten.

Hona hemen bi emanaldien bideoak eta argazkiak.

DBH1. mailako ikasleek Euskara eta Literatura irakasgaian

Euskal Herriko kultura eta tradizioa landu dute.

Olabide Ikastolako Biologia-Geologiako Batxiler

1. mailako Ikasleak, Xabier Goikoetxea eta Amaia

Agirrezabal NATUR mintegiko irakasleen laguntzarekin,

EHUko Zientzia eta Teknologia Fakultatean izan ginen

2018-2019 ikasturteko Maiatzak 28an.

Otsailan X-Centric Ripper lantegia Batxiler 2. Mailako

ikasleekin bisitatu genuen. Lantegiak orain beraien aldizkarian

horri buruzko artikulu bat atera dute. Hemen eskuragarri:

DBH eta BATXeko ikasleak Elikadura subiranotzaren inguruan

lanetan ibiltzen dira euren irakasleen laguntzarekin (Goiko eta

Unzalu).

Honi esker, Euskal Fondoak eta Eathink-ekoek gonbidatuak izan