DBH-BATX

Otsailan X-Centric Ripper lantegia Batxiler 2. Mailako

ikasleekin bisitatu genuen. Lantegiak orain beraien aldizkarian

horri buruzko artikulu bat atera dute. Hemen eskuragarri:

DBH eta BATXeko ikasleak Elikadura subiranotzaren inguruan

lanetan ibiltzen dira euren irakasleen laguntzarekin (Goiko eta

Unzalu).

Honi esker, Euskal Fondoak eta Eathink-ekoek gonbidatuak izan

ginen Saharawiar kanpamenduetara.

[Gehiago irakurri]

Bakoitza benetan nolakoak garen ezagutu eta maitatu

behar dugu, besteak ondo tratatu eta maitatu ahal

izateko. ...eta, zuek?...zuen burua ezagutzen duzue?

[Argazkiak]

Gure DBH3ko frantses ikasleak Angouleman.

Frantziar elkartrukea.

DBH 1go mailako ikasleek Gaztelania irakasgaian ipuin

tradizionalak eraldatu dituzte eta LH 4. mailako ikasleei

irakurri dizkiete.

Batxiler lehenengo mailan, gorputz hezkuntzako ikasgaian jorratzen ari garen badmintoneko gaia sakontzeko, hiru gonbidatu berezi izan genituen aurreko ostiralean.
Dina Abouzei (parabadmintoneko entrenatzaile nazionala).
Ekaitz Martín eta Roberto Galdós (talde nazionaleko parabadmintoneko jokalariak).
Esker beroenak eman nahi dizkiegu joku dibertigarri, dinamiko eta ikusgarri honen erakustaldia gurekin partekatzeagatik.

Aurreko astean DBH.3 mailako ikasleek fruta  prentsatzeko makina berriaren frogaketa egin zuten.Ah, zein goxoa handik atera  zen sagar zukua!!

Maiatzean, Mikel Valverde idazle gasteiztarra gurekin egon zen, berak idatzitako “Skaters en el filo” liburuari buruz hitz egiteko, DBH 2. mailako ikasleok irakurri egin genuen eta .

Honez aparte, idazlearen lana zertan datzan baita komentatu zigun ere.

Esperientzia oso interesgarria iruditu zitzaidan, lan honen inguruan asko ikasi nuelako. Berak esan zigun mundu guztiak diola bere lana oso erreza dela, baina ezjakintasunaren aurrean horrelako komentarioak egiten ditugu.

DBH 2. mailako ikasle bat

DBH 2. mailako ikasleek Gaztelania eskoletan egindako poesia errezitalak ikusgai dituzue gurasoentzat > bideo kanalak atalean.

Gogoratu ikusi ahal izateko zuen erabiltzaile eta pasahitza erabili behar dituzuela.

Orriak