GURE IKASLEAK

Ahotsu etorrerarekin marrazki txapelketa egin dugu HH6n, eta irabazlea Iraia Martinez de Ilarduya Zaballos irten da.

ZORIONAK!

Gure LH 6. mailako ikaslea den Maddi Mouriz Gasteizko Bide Heziketako marrazki lehiaketan saritua izan da.

ZORIONAK!

camara de bilbao bilaketarekin bat datozen irudiak       OLABIDE IKASTOLA bilaketarekin bat datozen irudiak                   EUSKALTEL bilaketarekin bat datozen irudiak

Ikatolako batxiler 2. mailako Eneritz Brizuela, Nerea Fernandez de Larrea, Oihane Gonzalo, Maialen Garay, Ane Fernandez eta Ohiane Gonzalez ikasleek, enpresaren ekonomiako ikasgaiaren eskutik CamaraBilbao University Business School-ean Euskaltel proiektuan aritu ondoren, Preunica lehiaketan finalera sailkatzea lortu dute. Datorren asteartean, otsailak 20, izango dira Bilbon ospatuko den azken fase honetan. Zorionak eta animo!! Aukera oso polita ideiak sortuz ea komunikatuz ikasten jarraitzeko.

DBH 1go mailan eta 1go ebaluazioan,  Gaztelania eskoletan landutako proiektua ipuinak idaztea izan zen. Ikasleek 5 hoberenak aukeratu zituzten eta LH. 4. mailako ikasleei kontatu egin genizkien.

Aste honetan, gure ikastolako batxiler 2. mailako ikasleek, enpresaren ekonomiako eskolak CamaraBilbao University Business Schoolean izan dituzte.  Gelatik kanpora ateratzeko aukera,  Bilbora joan eta unibertsitateko ateak irekiz, enpresa munduarekin lehenengo topaketa erreal bat bizi ahal izateko aukera izan dute. Marketinaren oinarri batzuk ezagutu, merkatu bereko konpetentzia zuzena diren enpresak aztertu taldeka, eta Euskaltel enpresarentzat estrategia bat  sortu, landu eta PowerPoint erabiliz, ebaluatzaileen aurrean azaldu. Esperientzia aberatsa, empresa errealitatean sartzeko eta egoera baten aurrean benetako proposamenak sortzeko eta eskaintzeko aukera paregabea izan da.

Eskerrak eman CamaraBilbao University Business Schoolari, Preunica lehiaketa honetan parte hartzeko eskainitako aukera honengatik eta zorionak gure ikasle guztiei zerginaren aurrean erakutsi duten jarreragatik, egindako lanagatik eta proposamen interesgarriak jaso genituelako taldeetatik.

Amaia Yoller Masedo eta Alaia Sierra Aldekoa, batxiler 2.mailakoak, NAZIOARTEKO "LIBÈRE TA CRÉATIVITÉ " leihaketan lehenengo eta bigarren saria irabazi zuten FRANTSES arloan.

Argazkiak eta bideoak ikusi

Batxilergo 1.go mailako ikasleak diren Iñigo Ruiz de Alegría, Ibai Corral, Erlaitz Domaica eta Carlos Ráez  txapeldunak izan ziren atzo Gasteizko Euskararen Ginkanan. Hizkuntza ekologiari buruzko galdera eta probei aurre egin ondoren, Gasteizko beste eskoletako taldeak gailendu zituzten. Zorionak, Kalamardoak!

Argazki gehiago : 2017-11-30 Euskararen Ginkana

Gaur, Zezilia Deunaren omenez, gure Lehen Hezkuntzako ikasle batzuek, beraien trebezia musikala erakutsi digute.

Eskerrik asko guztiei!!!

Hona hemen gozatu ahal izan ditugun entzunaldien laburpena eta argazkien bilduma.

Joseba Puelles eta Gorka Emaldik, Olabide Ikastolako ikasleen izenean, Udaletxeak Gaztedi Sailaren ekintzetan parte hartzen duten entitateei banatzen dien Gazte Planaren zigilua jaso zuten. Ekitaldian, Gorka Urtaran alkateak inplikatu diren hiriko sektoreen konpromisoa eskertu zuen, “hirian gazteria politiken alorrean dihardugun guztion erantzukizuna den lan-ildoa markatzen” baitugu.

Orriak