Aurrematrikulazio epea

Urtarrilaren 27tik

otsailaren 7a arte

(online 6a arte)

Urtarrilaren 27an ikastola itxita egongo da.

Hezkuntza Saileko informazioa

Aurrematrikulazioa egiteko instrukzioak

Eskabide orria

2020-2021erako Zonifikazioak

Herrien zonifikazioa

Eskola Kontseiluak ematen dituen puntuak

GELAK ZABALIK URTARRILAREN 20, 21, 22 eta 23an. 9:30tik 10:30ra.

Haur Hezkuntzako umeak gure espazioetan ikusi nahi badituzu, etor zaitezte!

ATEAK ZABALIK URTARRILAREN 31AN, OSTIRALA 16:00etatik 18:00etara.     [IZENA EMAN]

2 ETA 3 URTERAKO PLAZA LIBREAK - PLAZAS LIBRES PARA 2 y 3 AÑOS

Olabideko DBH.3D klaseak EF (Education First) fundazioak antolatutako "Volando Voy" bideo txapelketan parte hartu du.Bi minutuko bideoan ikastolari eskerrak eman dizkiote jasotzen duten formakuntzagatik.

Boto gehien lortzen dituzten 3 bideoen artean banatuko dute saria (Gela osoarentzat aste bete Ingalaterran, ingeleseko klaseekin) eta ....horregatik zure botoa behar du!!

Epea Urtarrilaren 10ean bukatzen da.

OLABIDE ikastolako bideoa bilatu eta bozkatu behar da.

Sartu eta datuak bete:

Gana un viaje al Reino Unido para toda la clase

- Embassador: Eneritz Tellaetxe

- Telefono zenbakia eta bidaltzen dizuten kodea

- Fecha nacimiento del estudiante: bakoitzaren jaiotze data.

Gaur olentzero eta Maridomingiren bisita izan dugu!!

[argazkiak] eta [bideoak] ikusgai

GABON ZORIONTSUAK ETA URTE BERRI ON!

Hauek badira aurtengo Olabideko gabonetako postala aukeratzeko aurkeztu ziren beste diseinu zoragarri batzuk.

[ Galeria ikusi ]

DBH4-ko ikasleak bai klasean bai etxean “Printze txikia” liburua lantzen ibili dira, Saint-Exupéryren hegazkinlari frantsesaren lanik ezagunena. Liburuari esker, zenbait gai sakon jorratu ditugu: amodioa, adiskidetasuna, bakardadea edo bizitzaren esanahia. “Bihotzekin bakarrik ikusten da ondo, ezinbestekoa dena begietara ikusezina da”, edo ipuin xume bezain handi honetan ezkutatzen diren beste irakaspen batzuk ere ikasi ditugu. Hemen doakizue aholku bat: Ez utzi inoiz umea izateari! Baita egin dugun lanaren argazki batzuk ere.

Kultur Elkartetik, AHOTSUren materiala salgai dugula gogoratu nahi dizuegu.

Kamisetak (10 eurotan), puzleak (5 eurotan) eta  PANPINAK (10 eurotan) ditugu.

Interesatzen bazaizue,  Amagoiarekin harremanetan jar zaitezte (945 011976 edo kulturelkartea@olabide.com).

Mundua hobetzeko zer egin genezakeen galdetzen badiogu gure buruari, erantzunik  onena gure esku dagoen hori izango da, ekintza txikiak eginez aldaketa handiak lortu ahal ditugula alegia.

Olabide Ikastolako Gabonetako Kanpainak aukera hori ematen digu. Ikasleek egunero bizi dituzten egoeren eta pertsonen inguruan egindako bideoan horrela adierazten digute. Merezi du ikustea. Eskerrik asko!

Orriak