[2020-03-31] 2020-2021 ikasturterako ikasleak onartzeko prozesuaren epeak eten dira

-----------

[2020-03-26] Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Sailak Unibertsitatera Sartzeko Probaren (USE) data berriak EBAU_2020_03_25(eusk).pdf

[2020-03-25] Komunitateari eskertzeko gutuna

[2020-03-18] Hezkuntza komunikatua.

Hezkuntza Sailetik jaso dugun agindua jarraituz, zuen-seme alabaren eskolak bertan behera geratu behar dira.

Martxoaren 10etik aurrera Ikastolatik zuen seme-alaben jarraipen estua egiteko jarraibideak adieraziko dizkizuegu.

-----------

Arabako Foru Aldundi, Arabako Saskibaloi Federazio, Arabako Futbol Federazio eta Euskadiko Saskibaloi Federazioen erabakien ondorioz, gaurtik COVID-19agatik eskola kirol eta federatuaren jarduera oro bertan behera geratzen dela komunikatzen dizuegu.

Maiatzak 6 arratsaldeko 18:00etan ATEAK ZABALIK.

Batxilergoko Ibilbideak:

• Zientziak
  • Gizarte zientziak
  • Giza zientziak
  • Arteak

IZENA EMAN MAIATZAREN 6ko ATEAK ZABALIK EGUNERAKO

463/2020 Errege Dekretuaren hirugarren xedapen gehigarrian xedatutakoaren arabera, etenda geratu dira Haur Hezkuntzan, Lehen Hezkuntzan eta Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan onartzeko 2020ko abenduaren 11ko Aginduan ezarritako epeak (2020ko urtarrilaren 16ko EHAA).

Horregatik, onarpenerako behin betiko zerrendak ez dira 2020ko martxoaren 31n argitaratuko, hasiera batean aurreikusitako egunean.

Sailak bere webgunean eta Ikasgunean, familientzako Hezkuntza Sailaren atarian, ezagutaraziko ditu egutegi eta epe berriak.

SIRIARAKO eta BERAKAHRAKO LAGUNTZA ESKE

Martxoaren 4-tik 6-ra, asteazkenetik ostiralera, esne, arropa, manta eta lozakuen bilketa Ikastolan Zertarako?

Gabonetako kanpaina amaitu da, baina beharrak ez dira bukatzen, zoritxarrez.

Siriatik eskaera larriak iritsi zaizkigu. Negua da, eta familia askok dena galdu dute. Mantak eta lozakuak behar dituzte baldintza horietan bizirik irauteko. Aipatutako hiru egunetan bilduko ditugu mantak eta lozakuak, ikastolan.

Horretarako, bi elkarrizketa-gela prestatu ditugu. Boluntarioak egongo dira ondorengo ordutegian 10:00-10:20/ 12:05-12:25 zuei gauzak antolatzen laguntzeko. Ordutegi honetan ezin bazarete pasa, gauzak gela hauetan utzi ahal dituzue ere modu txukun batean. Ikasleekin ere bidali ahal dituzue gauzak eta haien irakasleekin batera eramango dituzte gela hauetara.

Gasteizen ere, pobrezian bizi diren familiak badira. Berakah erakundeak laguntza handia eskaintzen die, baina, gosariak emateko esnea behar dute. Pentsa ezazue une batez, 1.000 litro esne izango balituzte. Hilabete osoko gosariak egiteko hainbeste izango lukete. Ez da zaila: ikasle bat, litro bat esne, ez da gehiago. Gogoratuko gara?

Gizonezkoen arropak ere behar dituzte; edozein adineko gizonezkoentzat. Etxean arropa soberan baduzue, aukera ona da laguntzeko.

Prest zaude?

Bat egingo dugu!!!

Azken asteetan lanean ibili ondoren gaur INAUTERIAK ospatzeko garaia heldu zaigu!! disfrutatu zuek ere.

Ekitaldien laburpena:

HH

LH

[Bideo osoak ikusi] [Argazkiak ikusi]

Gaur, inauterien bezperan, Eguen Zuri ospatu dugu eta txitxiburduntzi egin dugu Haur Hezkuntzan.

Abesbatzaren bisita izan dugu!

[Bideoa ikusi]

Aurreko astean dantza ekitaldia eskaini zen. Hemen argazki batzuk: [Argazkiak ikusi]

Orriak